asal1111

ساخت وبلاگ

تجهيزات زنبورداري

 

هزینه محلی یک ارزیابی نزدیک است. در صورتی که کسب و کار شما دارای ملک (زمین) واقعی باشد، مانند یک سازه، باید هزینه محلی را به مسئول محله، که عموماً شهر یا استانی است که ملک در آن یافت می شود، پرداخت کند.

هزینه بستگی به احترام ارزیابی شده، معادل برای منابع فردی، مشابه یک خانه دارد.

در هنگام فروش یک ملک تجاری، تفکرات غیر معمول برای پرداخت هزینه های دولتی وجود دارد. ممکن است نیاز به پرداخت هزینه های افزایش سرمایه با توجه به تضاد بین هزینه اساسی و هزینه فروش داشته باشید.

قبل از فروش ملک تجاری، به طور مداوم از یک متخصص ارزیابی پشتیبانی کنید.

مالیات بر مصرف و مصرف
هزینه های استخراج توسط یک تجارت برای انواع خاصی از استفاده یا استفاده، مشابه قدرت ها، و تمرین های مختلف مانند حمل و نقل و مکاتبات پرداخت می شود.

هزینه‌های عصاره، به صورت سه ماهه یا سالانه، بسته به استفاده، با استفاده از فرم 720 به IRS پرداخت می‌شود.

مالیات بر استخدام یا حقوق و دستمزد پرداخت شده بر درآمد کارمندان
هزینه کار هزینه هایی است که توسط نمایندگان و مشاغل پرداخت می شود، از جمله:

ارزیابی سالانه دولت که حقوق کارگران را رد می کند
هزینه های فیکا برای تامین اجتماعی و مدیکر که توسط دو نماینده و شرکت ها پرداخت می شود
هزینه های بیکاری دولتی (FUTA) که توسط مشاغل پرداخت می شود
چند مرحله برای این تعامل وجود دارد، برای هزینه های شخصی دولت و هزینه های فیکا:

وظایف سالانه دولت و هر دو بخش کارگر و رئیس هزینه های فیکا را به غرامت ناخالص نماینده مشخص کنید.
این هزینه ها را از چک های کارگری حفظ کنید.
این ارزیابی‌ها را به سازمان امور مالیاتی پرداخت کنید، از جمله هزینه‌های FICA خود را به‌عنوان یک کسب‌وکار، با ذخیره کردن مجموع مجموع ماه به ماه یا نیمه هفته به هفته، بسته به اندازه مالی شما.
مبالغ بدهی و پرداختی را هر سه ماه در فرم 941 IRS گزارش دهید و هرگونه بار اضافی تجاری را بپردازید.
هزینه های بیکاری مستقل است. آنها به طور کلی توسط روسا پرداخت می شوند، نه نمایندگان. مبلغی که باید به عنوان یک تجارت بپردازید، بستگی به بخشی از دستمزد نمایندگان شما دارد.

مالیات بر درآمد ناخالص و مالیات بر درآمد دولتی بر مشاغل
اکثر ایالت ها یک وظیفه شخصی دولتی در قبال سازمان ها دارند. با این حال، چند ایالت، مشابه نوادا و تگزاس، به جای ارزیابی شخصی ایالتی، هزینه دریافتی ناخالص را به سازمان ها تحمیل می کنند.

در این ایالت ها، دریافتی (درآمد) خالص کسب و کار سنگین می شود. تعداد کمی از ایالت ها برای این وظیفه اشتقاق می دهند و چند نوع سازمان در ایالت های خاص نیازی به انجام این ارزیابی ندارند.

مالکیت انحصاری معمولاً از پرداخت هزینه‌های ناخالص دریافتی مستثنی می‌شود، اما از هزینه‌های سالانه دولت خارج می‌شود.

بنیاد مالیات فهرستی از ایالت ها را در اختیار دارد که هزینه های دریافتی خالص و نرخ ها را دریافت می کنند. با ایالت خود تماس بگیرید تا بررسی کنید که آیا باید این ارزیابی را انجام دهید یا خیر. بیشتر شرکت‌های خصوصی هزینه‌های سالانه دولت را از طریق فرم‌های ارزیابی خود، مانند وظایف شخصی دولت، پرداخت می‌کنند. بنیاد مالیات خلاصه‌ای از نرخ‌های ارزیابی سالانه واحد دولتی و نرخ‌های هزینه شخصی شرکت‌های دولتی دارد.

asal1111...
ما را در سایت asal1111 دنبال می کنید

برچسب : تجهيزات زنبورداري, نویسنده : sarajalili sarajalili بازدید : 93 تاريخ : چهارشنبه 22 تير 1401 ساعت: 14:55

تجهيزات زنبورداري

 

شماره 4 - زغال چوب فعال
زغال چوب فعال برای استخراج مواد مشکل ساز بیشتر از درمان ناراحتی عمومی معده موثر است. طی چند ساعت پس از مصرف غذای مشکل‌دار، Health Guidance.org توصیه می‌کند مقداری زغال چوب فعال را در دسترس داشته باشید تا «در این سناریو که یکی از اعضای خانواده باید چیزی بالقوه سمی مانند مصرف بیش از حد دارو، پاک‌کننده‌های خانگی، از بین رفته، مصرف شود. غذا، آرام بخش یا مواد مخدر. سپس جذب بدن را تا 60 درصد کاهش می دهد که می تواند جان آنها را نجات دهد. ” باید با آب فراوان مصرف شود زیرا ممکن است باعث کم آبی بدن شود و نباید با چیزی مانند شیر شکلات یا شربت مخلوط شود.

شماره 5 - جوش شیرین
برای معده ترش، نصف تا یک قاشق چایخوری بی کربنات سدیم (جوش شیرین) را به یک لیوان آب اضافه کنید، خوب مخلوط کنید و بنوشید. این نوشیدنی گازدار که فقط برای استفاده گهگاهی بهترین است، می تواند آروغ ایجاد کند که ممکن است فشار معده را کاهش دهد و اسیدیته معده را کاهش دهد.

احتیاط: اگر ناراحتی معده شما به دلیل پرخوری بیش از حد است، از جوش شیرین استفاده نکنید، زیرا حداقل یک مورد انفجار معده مردان در اثر مصرف جوش شیرین با معده بسیار پر بوده است.

شماره 6 - ادویه جات ترشی جات
هل، گشنیز، رازیانه، زنجبیل، شنبلیله، زیره و سایر گیاهان دارای سابقه استفاده به عنوان کمک کننده هضم هستند. برای کمک به تسکین حالت تهوع، تسکین اسپاسم روده و کمک به نفخ شکم، کافی است چند دانه بجوید یا مقداری زنجبیل نباتی بخورید. (به هر حال بیرون از داخل بهتر است.)

asal1111...
ما را در سایت asal1111 دنبال می کنید

برچسب : تجهيزات زنبورداري, نویسنده : sarajalili sarajalili بازدید : 102 تاريخ : چهارشنبه 22 تير 1401 ساعت: 13:29

تجهيزات زنبورداري

 

گلودرد باعث می شود
دلایل زیادی وجود دارد که فرد ممکن است دچار گلودرد شود. برخی از علل شایع گلودرد عبارتند از منبع مورد اعتماد:

سرماخوردگی یا آنفولانزا
لارنژیت
ورم لوزه
تب غده ای
گلودرد استرپتوکوکی
برخی از آلرژی ها
سیگار کشیدن یا قرار گرفتن در معرض دود سیگار
در مواقع دیگر، علت گلودرد مشخص نیست. درمان های دیگر
علاوه بر استفاده از عسل برای گلودرد، گزینه های دیگری نیز وجود دارد که فرد می تواند به آنها توجه کند.

به عنوان مثال، منبع CDCTrusted نیز درمان های زیر را برای گلودرد توصیه می کند:

غرغره کردن با آب گرم و شور: این کار ممکن است گلو را آرام کند، اما کودکان به دلیل خطر قورت دادن آب نمک باید از این روش اجتناب کنند.
نوشیدن مایعات زیاد: این مایعات می تواند شامل مایعات گرم مانند آبگوشت یا دمنوش های گیاهی باشد. مایعات گرم می تواند به تسکین گلودرد کمک کند.
مکیدن تکه‌های یخ، بستنی‌های بستنی یا پاستیل: این کار نیز ممکن است به تسکین گلو کمک کند، اما کودکان نیز به دلیل خطر خفگی باید از این روش اجتناب کنند.
درمان های دیگری که افراد می توانند استفاده کنند ممکن است عبارتند از:

منبع قابل اعتماد elm لغزنده
منبع معتبر ریشه مارشملو
منبع معتبر ginseng
منبع اعتماد zinc
در اینجا با داروهای طبیعی برای تسکین گلودرد بیشتر آشنا شوید.

سایر فواید عسل
عسل علاوه بر اینکه یک درمان بالقوه برای گلودرد است، دارای طیف گسترده ای از مزایای احتمالی دیگر است. بخش‌های بعدی با جزئیات بیشتری به این موارد می‌پردازند.

ضد میکروبی
بسیاری از افراد از عسل به دلیل خواص ضد میکروبی آن استفاده می کنند. یک مطالعه در سال 2019 به پتانسیل ضد میکروبی عسل اشاره کرد و نشان داد که این عسل مستلزم تحقیقات بیشتر است.

به عنوان مثال، نویسندگان مطالعه می گویند که عسل ممکن است از بسیاری از آنتی بیوتیک های رایج در برابر باکتری ها، از جمله استافیلوکوکوس اورئوس مقاوم به متی سیلین، موثرتر باشد. این نشان می دهد که عسل می تواند به عنوان یک آنتی بیوتیک در برابر باکتری های مقاوم استفاده شود.

آنتی اکسیدان
عسل همچنین به دلیل خواص آنتی اکسیدانی بالقوه اش شناخته شده است. این باعث شده است که آن را تبدیل به یک عنصر مطلوب در طیف وسیعی از محصولات غذایی مختلف کرده است.

به گفته مرکز ملی سلامت مکمل و یکپارچه، آنتی اکسیدان ها مواد مصنوعی یا طبیعی هستند که ممکن است از برخی از انواع آسیب سلولی جلوگیری کرده یا آن را به تاخیر بیندازند.

یک مطالعه در سال 2018 نشان می دهد که مصرف عسل به تنهایی یا به عنوان بخشی از یک درمان ترکیبی ممکن است منبع طبیعی آنتی اکسیدان ها باشد.

asal1111...
ما را در سایت asal1111 دنبال می کنید

برچسب : تجهيزات زنبورداري, نویسنده : sarajalili sarajalili بازدید : 108 تاريخ : دوشنبه 20 تير 1401 ساعت: 18:59

تجهيزات زنبورداري

 

اگر در حال توسعه محصولات تجاری خود برای فروش هستید، مطمئن باشید که تا حد امکان نزدیک به موم ارگانیک می‌خرید. به منظور داشتن گواهی ارگانیک، مواد شیمیایی را نمی توان در زمین در فاصله 3 مایلی کندو استفاده کرد. حتی در این صورت، ما می دانیم که زنبورها برای یافتن غذا و آب تا 7 مایل سفر می کنند و در صورت محدود بودن منابع ممکن است تا 9 مایل هم پرواز کنند. ارزش وقت گذاشتن برای تحقیق در مورد منبع خود را دارد تا با کیفیت ترین و سالم ترین محصولات حتی برای شما و خانواده تان تولید کنید.

در اینجا برخی از کاربردهای مورد علاقه تیم Beepods از موم وجود دارد:

1. مرهم و مرهم
در Beepods، یکی از موارد مورد علاقه ما از موم زنبور عسل یک عنصر کلیدی در Bee Better Butter است. موم برای اطمینان از اینکه مومیایی ها و مرهم ها خراب نمی شوند بسیار مهم است. خواص ضد میکروبی موم و اکثر محصولات کندو، موم را به ماده ای عالی برای کمک به جلوگیری از فساد یا ترش شدن هر یک از محصولات ما تبدیل می کند. ما سایر مواد طبیعی و روغن های طبیعی را اضافه می کنیم که خواص اولیه موم را می گیرند و قدرت زنبورها را افزایش می دهند.

ما مومیایی ایجاد کرده ایم که به درمان لب های ترک خورده و پوست خشک کمک می کند. دستور العمل Wildwood نتایج بسیار خوبی را برای بهبود سریع تر بریدگی ها و خراش های عمیق و کاهش علائم پیچک سمی نشان داده است. سایر مرهم ها درد ماهیچه ها و مفاصل را تسکین می دهند یا حتی به آرام کردن افرادی که بیشترین استرس را دارند کمک می کنند.

در اینجا دستور العملی وجود دارد که هر کسی می تواند آن را در خانه برای یک مرهم تسکین خارش (مناسب برای پیچک سمی، بلوط سمی) امتحان کند.

عناصر:
1 پیمانه روغن زیتون شیرین
2 اونس موم زنبور عسل
1 قاشق غذاخوری پودر گیاه جوجه
1 قاشق غذاخوری پودر کامفری
علف جوجه و پودر انگور را در روغن زیتون شیرین بریزید و به مدت 3 ساعت بجوشانید. صاف کرده و موم زنبور عسل را اضافه کنید. مخلوط را در قالب ها یا شیشه های مربا بریزید.

2. شمع
قرن هاست که شمع ها از موم زنبور عسل ساخته می شوند. موم زنبور عسل دارای نقطه ذوب متغیر است. گزارش های زیادی در مورد نقطه ذوب موم زنبور عسل منتشر شده است و هر یک از این گزارش ها از منطقه متفاوتی از جهان می آیند. این تنوع به دلیل گستره گیاهان و ترکیباتی است که زنبورها وارد کندوی خود می کنند و بر غدد مومی زنبورها تأثیر می گذارد. بزرگترین چیزی که قبل از قالب گیری موم به شمع باید در نظر داشت این است که تا حد امکان آن را تمیز کنید. این محصول با کیفیت ترین و سازگارترین محصول را ایجاد می کند.

در اینجا یک دستور العمل خانگی از DIYnatural.com برای شمع های موم زنبور عسل آورده شده است که فقط به اضافه کردن چند ماده و ابزار دیگر نیاز دارد.

asal1111...
ما را در سایت asal1111 دنبال می کنید

برچسب : تجهيزات زنبورداري, نویسنده : sarajalili sarajalili بازدید : 172 تاريخ : سه شنبه 14 تير 1401 ساعت: 16:57

تجهيزات زنبورداري

 

عسل همچنین در از بین بردن باکتری های مقاوم مانند سودوموناس آئروژینوزا موثر است و می تواند منجر به رویکرد جدیدی در درمان رینوسینوزیت مزمن مقاوم به درمان شود (Alandejani et al., 2009). مصرف روزانه عسل خطر ابتلا به عفونت های مزمن توسط میکروارگانیسم ها را کاهش می دهد.

عفونت های مزمن خطر ابتلا به سرطان را دارند. باکتری هایی که برای ارتباط با سرطان مطالعه شده اند عبارتند از: عفونت هلیکوبتر پیلوری (سرطان معده) (Kuniyasu و همکاران، 2003)، اورهاپلاسما اوره لیتیکوم (سرطان پروستات) (Hrbacek و همکاران، 2011) و عفونت مزمن تیفوئید (سرطان کیسه صفرا). (شارما و همکاران، 2007).

سه مکانیسم اصلی وجود دارد که عفونت ها می توانند باعث سرطان شوند. به نظر می رسد که آنها شروع و همچنین ترویج سرطان زایی را شامل می شوند (Kuper et al., 2001). عفونت مداوم در میزبان باعث التهاب مزمن همراه با تشکیل گونه‌های فعال اکسیژن و نیتروژن (ROS و RNOS) می‌شود (Kuper et al., 2001). ROS و RNOS پتانسیل آسیب رساندن به DNA، پروتئین ها و غشای سلولی را دارند. التهاب مزمن اغلب منجر به چرخه های مکرر آسیب سلولی می شود که منجر به تکثیر سلولی غیرطبیعی می شود (کوهن و همکاران، 1991). آسیب DNA باعث رشد سلول های بدخیم می شود. ثانیاً، عوامل عفونی ممکن است مستقیماً سلول‌ها را با وارد کردن انکوژن‌های فعال در ژنوم میزبان و مهار سرکوب‌کننده‌های تومور تبدیل کنند (Kuper et al., 2001). ثالثاً، عوامل عفونی، مانند ویروس نقص ایمنی انسانی (HIV)، ممکن است باعث سرکوب سیستم ایمنی شوند (Kuper et al., 2001).

عفونت‌های قارچی مزمن نیز برای ارتباط با سرطان مانند گونه‌های کاندیدا در سرطان دهان مورد مطالعه قرار گرفته‌اند (Hooper et al., 2009). نشان داده شده است که عسل بر عفونت های مزمن قارچی پوست تأثیر دارد (الوائلی، 2004 الف). انگل هایی مانند شیستوزوما هماتوبیوم با کارسینوم مثانه، فلوک های کبدی Opisthorchis viverrini و Clonorchis sinensis با ایجاد کلانژیوکارسینوما و کارسینوم سلول های کبدی مرتبط هستند. تاکنون گزارشی مبنی بر تأثیر عسل بر بیماری های انگلی منتشر نشده است.

علاوه بر باکتری ها، عسل نیز دارای خواص ضد ویروسی است. در یک مطالعه مقایسه ای، استفاده موضعی از عسل بهتر از درمان آسیکلوویر در بیماران مبتلا به ضایعات تبخال عود کننده بود (الوائلی، 2004c). دو مورد تبخال لب و یک مورد تبخال تناسلی به طور کامل با استفاده از عسل بهبود یافت در حالی که هیچ یک با درمان آسیکلوویر (Al-Waili, 2004c).

ویروس های رایجی که باعث سرطان می شوند (Carrillo-Infante و همکاران، 2007) ویروس اپشتین بار (EBV) (Siddique et al., 2010) (کارسینوم نازوفارنکس)، ویروس پاپیلومای انسانی (سرطان های دهانه رحم و سایر سرطان های سنگفرشی) و هپاتیت B هستند. ویروس ها (سرطان های کبد). ویروس ها پس از یک دوره تاخیر طولانی، انکوژن هستند (مک لافلین-دروبین و مانگر، 2008). برای تایید مفید بودن عسل در مبارزه با آسیب های سلولی ناشی از این ویروس ها، مطالعاتی در مورد تأثیر عسل بر روی این ویروس های خاص مورد نیاز است.

asal1111...
ما را در سایت asal1111 دنبال می کنید

برچسب : تجهيزات زنبورداري, نویسنده : sarajalili sarajalili بازدید : 88 تاريخ : دوشنبه 13 تير 1401 ساعت: 17:03

تجهيزات زنبورداري

 

هنگام تهیه کوکتل، روش معمول برای شیرین کردن نوشیدنی‌هایتان شربت شکر است. اما جایگزین های عالی وجود دارد: از شربت های تغییر رنگ مانند شربت نخود پروانه ای گرفته تا شربت موز تا شربت شکر با طعمی قوی مانند شربت دمرارا. راه های زیادی برای شیرین کردن کوکتل وجود دارد. و عسل یکی از آنهاست. با این حال، استفاده از عسل در کوکتل ها بسیار چالش برانگیز است مگر اینکه از شربت عسل استفاده کنید.

عسل به دلیل شیرین کردن نوشیدنی های گرم مانند چای شناخته شده است. و همچنین برای حل شدن به آن گرما نیاز دارد. در نوشیدنی های سرد، حل نمی شود زیرا قوام آن غلیظ است و فقط مخلوط نمی شود. خوشبختانه راه حلی برای کمک به آن وجود دارد. مخلوط عسل که به آن شربت عسل نیز می گویند، آن نت های خوشمزه عسل را به کوکتل های شما می آورد و کاملا با تمام مواد ترکیب می شود.

در این مقاله به شما نشان خواهم داد که چگونه می توانید شربت عسل درست کنید. و در هنگام استفاده از آن و همچنین نوع نوشیدنی هایی که می توانید با آن درست کنید چه چیزهایی را در نظر بگیرید.

آیا شربت عسل همان عسل است؟
خیر، عسل و شربت عسل قطعا یکی نیستند. شربت عسل ترکیبی از آب و عسل است و به عنوان مخلوط عسل یا عسل مایع نیز شناخته می شود. همانطور که قبلا ذکر شد، عسل خالص به دلیل بافتی که دارد نمی تواند وارد نوشیدنی های سرد مانند کوکتل شود. پس باید آن را آب کنیم.

بهترین نسبت برای تهیه شربت عسل
برای تهیه شربت عسل نسبت استاندارد 1:1 است. اگر نت های شدیدتر عسل را ترجیح می دهید، نسبت 2:1 (عسل به آب) یا حتی 3:1 ممکن است. اگر به دستوری برخورد کردید که در آن شربت عسل می خواهید و چیز دیگری ذکر نشده است، نسبت 1: 1 این کار را انجام می دهد.

انواع مختلف عسل
شربت عسل و طعم آن به شدت به عسلی که برای تهیه آن استفاده کرده اید بستگی دارد. اگر کاملاً عاشق عسل نیستید، ممکن است از محدوده بی پایان موجود در سوپرمارکت آگاه نباشید. اما به من اعتماد کنید، احتمالات بسیار زیاد است. و در حالی که مطمئناً نمی توانم همه آنها را در اینجا ذکر کنم، مناسب ترین آنها را برای هدف خود مورد بحث قرار خواهم داد.

عسل شکوفه پرتقال
عسل شکوفه پرتقال عسلی ملایم با نت مرکبات است. معمولاً از شکوفه های پرتقال و سایر مرکبات مانند لیمو و گریپ فروت تهیه می شود. این یک ترکیب فوق العاده برای کوکتل های تابستانی با جین های گلدار و همچنین ودکا است.

عسل شبدر
عسل ساخته شده از شبدر یکی دیگر از عسل های سبک و معتدل است. این نوعی عسل است که معمولاً در بسیاری از کوکتل ها استفاده می شود زیرا با اکثر مواد به خوبی ترکیب می شود. ترکیب عسل شبدر با ارواح روشن، ارواح تیره، تکیلا، شما نام ببرید. بنابراین وقتی شک دارید، همیشه می توانید به عسل شبدر اعتماد کنید.

عسل اکالیپتوس
عسل ساخته شده از اکالیپتوس طعمی واقعا استثنایی دارد. نت های ترکیبی منتول با شیرینی معمولی عسل، آن را به یک انتخاب عالی و جذاب برای تهیه شربت عسل تبدیل کرده است.

عسل گندم سیاه
عسل گندم سیاه عسل تیره ای است که طعم و مزه شدیدی دارد. از نظر ظاهر و ویسکوزیته بیشتر شبیه ملاس و کمتر شبیه عسل است. مزه قوی دارد و بنابراین به ندرت برای پخت و پز استفاده می شود. اما در کوکتل هایی با رام قدیمی، بوربون یا تکیلا Extra Añejo واقعا خوب کار می کند.

عسل بلوبری
عسل زغال اخته دارای نت های مشخصی از انواع توت ها در مشخصات طعمی خود است. شربت عسل زغال اخته برای کوکتل های میوه ای که نت های توت را می خواهند، مناسب است. در کوکتل های جین تابستانی بسیار خوب عمل می کند. به راحتی می توانید شربت ساده را با شربت عسل بلوبری میوه ای جایگزین کنید تا پیچ و تاب زیبایی ایجاد کنید.

عسل شاه بلوط
گفته می شود که عسل شاه بلوط یکی از بهترین انواع عسل در جهان است. رنگ آن تیره است و طعمی تند با نت های فلفل دارد. همچنین نسبت به سایر انواع رایج عسل شیرینی کمتری دارد و طعم کمی تلخ دارد. شربت عسل شاه بلوط به طرز شگفت انگیزی در کوکتل های تهیه شده با ویسکی کار می کند.

عسل مناسب را برای کوکتل خود انتخاب کنید
با هر کوکتل، باید طعم ها را متعادل کنید. وقتی از شربت ساده برای شیرین کردن نوشیدنی های خود استفاده می کنید، همه چیز بسیار ساده است. لازم نیست زیاد نگران آن باشید. این به سادگی کمی بافت و شیرینی به کوکتل شما اضافه می کند که عناصر ترش را متعادل می کند. اما هنگام استفاده از شربت عسل، مهم است که به نحوه استفاده از آن فکر کنید.

asal1111...
ما را در سایت asal1111 دنبال می کنید

برچسب : تجهيزات زنبورداري, نویسنده : sarajalili sarajalili بازدید : 83 تاريخ : يکشنبه 12 تير 1401 ساعت: 11:42